fredag 7 november 2014

Jag, Bebben och ett bibliotek.

Vad bättre göra på en fredag än att ta ett besök på biblioteket?!

Jag glömmer av det ibland... Biblioteket. Men så kommer jag ihåg vilken förträfflig inrättning det är. Hela sta'ns gemensamma vardagsrum, liksom.

Där man kan botanisera runt, välja ut och läsa! Eller bara "hänga" lite. Och fika på det rättvisemärkta caféet. 

Och det verkar som om Bebben håller med mig.

Hm. Vilken ska man välja?!


Bäst att flytta med stolen!


För bästa utsikt!



Trevlig helg!

Och kram!

3 kommentarer:

Husbilen Tuzzen sa...

Å vad lik hon är dig! Så himla söt.
Jag hoppas att ni hämtade lite kraft och inspiration där på biblioteket.
En härlig helg önskar jag dig.
Kram Helén

Unknown sa...

Trevlig helg till dig också!!

Elisabeth sa...

Jättetack för fint armband som dök upp i fredags..

kram