lördag 15 mars 2014

Sneak peak och filmtips!

Här kommer en liten glimt av vad som är på gång i vårt kök... Ska bara fixa lite med lampor m.m. så kommer fler bilder.


Annars går energin fortfarande på lågvarv och därför finns inte så mycket färdigt att visa upp. Desto fler planer tar form i mitt huvud. Men de går ju inte att visa..,
Men dagen har varit bra! Frukost med hela gänget. Sedan städ och fix. Ner på stan för att fixa grejor till grabbens maskeradkostym. Han ville vara en robot!!? Och det fick han bli också. 


Med hjälp av blankt fodertyg, en slängd pappkartong, lite papper och en pensel som fick ett nytt jobb som antenn! Sedan orkade jag inte så mycket mer utan slängde mig i soffan och tittade på film.

Om du inte sett About Time och har minsta tillstymmelse till förkärlek för romantiska komedier med underliggande budskap (inte så underliggande, ganska uttalat faktiskt, men ändå), så ska du faktiskt ta och se den! Den gjorde faktiskt min dag och hjälpte mig att SE mina barn när de kom hem en liten stund senare. Inte alla filmer kan skryta med sådana resultat!

Kram och trevlig lördagskväll!

Inga kommentarer: