måndag 15 april 2013

Födelsedagsfix och firande!

Puh! Dags att sätta sig sig ner och mysa en stund efter en lång dag med en massa fixande. Imorgon blir nämligen vår lilla 6-åring en 7-åring! Jag var lite sent ut, det måste medges. Så idag fick det bli presentshopping, inslagning och fix med tårta o.s.v. Lill-fröken fick gå in på rummet ett slag medan jag slog in paketen. Varannan minut hördes: "Får jag komma ut nu"!? Däremellan sjöng hon födelsedagssånger för sig själv. Men nu är det klart! Och jag tror faktiskt att hon har somnat...

Men jag lägger in ett litet firande redan nu på kvällen. Idag har nämligen bloggen passerat 1000 visningar! Det känns jätteroligt och ganska fascinerande att det är ett gäng människor som faktiskt kollar in det som händer här. Du är så välkommen :)
Kram!

2 kommentarer:

Helene Dyrelöv sa...

Grattis till 1000 visningar. Kul!

Unknown sa...

Tack Helene!