onsdag 3 april 2013

Glad påsk!

God eftermiddag så här några dagar före påsk!
Jag tar helt enkelt och börjar med några bilder på påskdekorationer. Eftersom jag inte gillar massor av färg i vanliga fall gör jag inte heller det när det är påsk. Därför får påskpyntet gå i vitt och svart. Jag är inte heller speciellt förtjust i påskkärringar, så det blev ett tema med fjädrar och ägg. Mest nöjd blev jag nog med påskriset som i år fick lite fjädrar och några extra kvistar med vide. Till påsk vill jag inte genompynta huset som man ibland gör till jul, utan bara lägga till litegrann så att man får känslan av påsk(naturligtvis) och av att vårljuset är påväg. Enkelt ska det va'!
Glad påsk!!!

 
Ljuslykta med kryss från Mio.


Prickiga fjädrar från Gruvgatan 13, vita från ICA Maxi och påskägg (små liksom det stora) från Ellos.
 

Inga kommentarer: