måndag 7 oktober 2013

Bara måste...


...visa vad jag beställt hem till tjejerna! Men först en titt från dagens promenad! Jag är så glad att jag känner mig piggare igen och inte behöver ligga på soffan och se dessa fantastiska höstdagar svepa förbi utanför fönstret!
Det var ett tag sedan jag skickade efter kläder till barnen. När man har en liten 7-åring med en bestämd uppfattning om vad hon kan tänka sig att ta på sig har det känts lättast att ta den förhandlingen i affären. Innan kläderna är köpta.
Min åsikt i frågan, om någon undrar, är att barnen inte har sista ordet och att det är vi vuxna som sätter ramarna. Men jag tycker också att barnen ska få ha en åsikt; det är ju ändå de som ska ha på sig och kunna trivas i grejerna!
När jag surfade in på Pomp de Lux webbutik var inte lilla loppan hemma. De hade så mycket mysigt och jag fick faktiskt känslan av att; det här kommer hon också att tycka om! Så jag gick på känslan och beställde hem lite grejor till både henne och bebisen.
Bebisen har ju, tack och lov, ingen åsikt ännu. Att 7-åringen gillade kläderna är faktiskt en underdrift! Liksom att den här mamman är nöjd med sig själv!
Men fråga mig inte hur det gick på klädfronten dem här morgonen! Det handlade dock inte om de nya kläderna...
Kramar!














2 kommentarer:

Unknown sa...

Jättefina kläder! Jag var in på deras hemsida o kollade. Mysigt, mysigt!

Unknown sa...

Hm, passar nog din lilltjej fint! Kram!