fredag 29 augusti 2014

Tack!!!

Tack!!!

Kände mig ganska liten när jag sent på torsdagskvällen tryckte på publicera-knappen. Så beroende av andras respons för att detta skulle bli bra! 

Men responsen blev bättre än jag vågade hoppas! Redan idag har många fler än jag trodde tagit del av Go Life! Jag har aldrig förut haft så många besökare på en och samma dag.

Så stort tack!!!

Jag kör lottning nästa helg. Och håller kommentarsfältet öppet en vecka till.


Idag ska jag, för första gången på länge, åka iväg själv. För något annat roligt, spännande och nervöst. Som jag har laddat! För ibland måste man bara hoppa ur hemmamys- och hämta-barnen-på-skolankläderna, dra iväg och träffa lite folk.

Om jag har tillräckligt pigg imorgon kommer bilder och länkar då!

Fortsätt trevlig helg!
Och kram :)

5 kommentarer:

Lilla Familjen Axenstedt sa...

Hoppas det blev en fin kväll! Vi hann aldrig förbi er i helgen. Tiden går så fort när man åker så kort! Men sparar det till nästa tur, ser fram!

Unknown sa...

Förstår!!! Blir likadant när vi åker "hem"!
Kramar,
Jenny

bara anna sa...

Hoppas du hade en riktigt bra dag i går!
Önskar dig en skön helg.
Kram

yasmine mamma till dennis sa...

önskar dig en fin lördag
kram

Mamma hela veckan sa...

Så himla roligt att träffa dig igår! Hoppas resan hem gick bra.
Kram
Anna