söndag 19 oktober 2014

Att göra något mot trafficking: Vi har en vinnare!

Efter takbytarhelg nummer två tog vi en välbehövligt lugn söndagskväll med hämtmat och fotmassage på barnen. 
Lite mys och lite skratt och stim. Fy, så skönt att skrota runt i myskläder och att sjunka ner i soffan.


Men nu är det hög tid att säga grattis till en vinnare av det grå läderarmbandet från VÅGA. Till förmån för Think & Do's arbete mot trafficking.

Och vinnaren är: Elisabeth!!!

Stort grattis till dig! Hoppas du kommer att gilla det! 
Skriv till jennyevaaberg@gmail.com för att berätta var armbandet ska skickas så kommer det snart till en brevlåda nära dig.

Och för dig som inte vann kommer snart en ny tävling..

Kram och skön söndagskväll!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Å va härligt! Hoppas det är klart men det så ni kan checka av det på listan. VI har verkligen varit med er i detta...(och en till så klart). Ha en fin måndag!

KRAM

PS. Grattis Elisabeth!

Elisabeth sa...

TACK , så ofantligt glad jag blev över vinsten, det behövde jag, en vinst och detta armband skall jag bära med enorm stolthet, och sprida vidare den glädje jag känner när jag har fått det..

tack och bock..

kram till en fin måndag.