måndag 20 oktober 2014

Inredningsinspo för barnrum och en stor liten grabb!

Hoppas du fått en fin start på den nya veckan!

Slutet på oktober och snart höstlov!? Jag har svårt att fatta. Samtidigt som vågor av julkänslor sakteliga sveper in...

Men nu tänkte jag varken prata måndag, höst eller trötthet utan istället inspiration för barnrum. 
För en grabb som börjar bli större. Där leksaker slängs ut i allt snabbare takt men älskade gosedjur får bo kvar. Ni vet. Lite-mitt-emellan-åldern.

Inspirationen kom i samma ögonblick som jag såg en gammal löpare i grå filt ligga skräpandes. Ett felköp som inte gjort någon glad kunde kanske bli något helt annat!?

Fram med saxen! Och nya favoriten tubgarnet.


Så kom inspirationen att göra klart rummet. 



Och på samma gång rensa undan och städa fram det fina hos de grejor han redan har!



Återkommer lite senare med DIY, info och några tutorials för girlanden, tavlan och tapetseringen!

Kram!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gillar verkligen girlangen, ger mig längtan till julpysslet...

Anonym sa...

Men så fint det blir!!!